Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, January 5, 2009

itu aku ok!



sedang aku online tadi...
Famy komen myspace aku.
padahal boleh je kot bagitahu kat YM.
tu namanya gatai.
ops! sori yunk
dia suruh check it out mespes dia.


Tekumayakun wrote:
"She give me a kiss and other one give me a call... tekuMAYAKUN"


well well.
walaupun tiada nama aku dimention...
tapi aku nak mengaku jugak.
itu aku!!!

*laugh*


tapi... eh eh.. kena paham maksud betul-betul tau.
aku hanya bagi pet name tu kat dia.
pet name saja!
kiss bukan.
kiss hanya awek bayangan dia saja.
(aku kata begini kerana anda berdua masih belum berjumpa ok)

kenapa aku panggil dia Tekumayakun??
nanti aku bagitahu dalam Volume 2.
berada di pasaran pertengahan bulan.


sayang kamo lah Famy!
tapi aku chenta si dia saja okeh!
blueks!
kaw aku tolak jeuh-jeuh.


nota: Famy... aku baru perasan perkataan yah kat mood hang tu. ish.. hang memang suka remain memory aku dulu kala la. cis.

3 comments:

nuril.rahim said...

wah!!!
amat terharu aku weh yunk!!
walaupun semalam aku tido terlalu awal dan tidak membalas msg ang,
aku amat terharu..
weee...

**kedit abis,malas nak p topup+letih and tido kol 9.30pm..
ades...tacaya lak aku leh tido awal gile..
ah!!

hannah joe said...

tekumayakun:
hahaha
hang aku caya tdo awl.
sbb hang mmg penah tdo awl b4 dis.
kes kes.
ptot xbls msg aku

nuril.rahim said...

erk!!
aku tido awal sebab keletihan yg amat sangat!!
weee...