Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, September 5, 2012

kedutan semakin bertambah buat atok

dengan ini.. 5hb september... awak sudah berusia 24tahun. bermakna dah tua lagi. kedut-kedut pada muka pun dah bertambah tu...

awak ingat awak duk jeuh dari saya... saya tak boleh prank awak? maaf.. saya ada kroni-kroni di sana. thanks to boss Azam dan kroni-kroninya sebab tolong prankkan bagi pihak saya. 

tahun lepas birthday dia aku sambut awal... awal 4 5 hari jugaklah. sebabnya aku dah start kerja. so xjumpak dia. tahun ni hadiah ja aku bagi seminggu awal..mula-mula dia taknak... tapi aku belikan jugak kasut futsal tu. cuma sambutan ja tepat pada masanya sebab aku tak boleh buat.. aku mintak boss dan budak-budak rumah dia tolong buatkan. aku just bank in duit kat boss ja. tapi untunglah si boss dan kroni-kroninya tak hardcore bab pranking birthday kawan-kawan macam kawan-kawan dekat kedah dulu. wuwuwu. sedihnya tak dapat celebrate sekali. tapi hujung minggu ni memang aku paksa dia datang jugak johoq. 

suamiku.. 
di hari tua ni... saya doakan semoga sayang sentiasa dirahmati ALLAH, dipermudahkan segala urusan, dimurahkan rezeki, dan dikurniakan kesihatan yang baik. belajaq elok-elok... sedaq skit diri dah semakin berkedut ya atok. hihihi. 
  






walaupun berkedut... makcik tetap sayang atok ketat2.

2 comments:

Munckin said...

dendam untuk membalas dendam nti...huehue

hannah joe said...

hahahaha. org dah tau dah kamu nak balas dendam. dah bleh get ready nnt