Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, September 26, 2012

the moment we turn 7th month

sangattttt xbest, sebab berjauhan. suami di perak... aku di johor. just wish tru phone. itu pon aku pi OT malam tu. so xdapat la bergayut berjam-jam lamanya. huu...

zaman kerja sekarang aku dah kurang bergayut dengan suami. sebabnya balik kerja mesti penat gila. lepas tu disebabkan rumah sewa ni boleh dengaq orang bergaduh... so aku kena low kan volume aku. aku dah lah cakap kuat. jadi xselesa nak bisik-bisik buat suara romantik bulih. siyes. dari zaman bercinta xpernah cakap bisik-bisik. nak kena pelempang dua-dua.. silakan bisik.

jadi pada malam 24th, memang langsung xcall. just msg. tu pun brapa kerat ja sebab aku dah penat sgt and turn nak tidoq. wuwu. poor my husband. bersungguh-sungguh dia wish dengan excited bukan mahen. tapi aku balas keesokan harinya dengan nada excited. :P

to my husband...

happy 7th monthsary!


hopefully we can go tru thick and thin till the end of time and I will always love you til Jannah. InsyaALLAH one day, kita akan duk sekali jugak di utara sana. hihihi. nak utara ja okay. xnak tempat lain. harap-harap kita boleh bersabaq sikitt ja lagi. 2 tahun lagi mungkin. sampai saya cukup 3 tahun perkhidmatan. tu pun kalau Imi Johor nak lepaskan saya awal. kalau tak... memang kena berhenti kerjalah.

terima kasih sebab sudi menjadi imam saya. Alhamdulillah... saya cukup bahagia mendapat suami seperti awak. biar xsempurna dari segi lain tapi yang penting awak mampu untuk bimbing saya dan jadi imam saya. 





No comments: