Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, January 6, 2009

Award from Adam


awww~! thanks!
aa...
ok..aku mengaku aku xpernah main award-award ni.
takat tag-tag tu suka la.


1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
5. Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag



- Hannah Joe is my name.

- Im a March babe. 20 okeh.

- aku ni xbrape suka cellphones.

- aku sangatlah xsuka kira-kira.

- sangat phobia dengan snakes.

- la ni aku addict kat internet.

- aku bulimic.

- aku suka ditag. Hak hak.

- adore perempuan chantek.

- aku suka pasang muzik kuat-kuat tapi sekarang sejak kat hostel...kena slow. dem.



aku nak bagi dekat:
1. Vampire Ijo. (tau die xbaca. hahaha)
2. Tekumayakun. (kaw xcomel!)
3. Sis Leeya ku sayang.
4. Sis Sela Bella.
5. Atok Paiseh
6. BloodyHoney
7. Hasdiana
8. Ika Farikha Syazwani
9. Kak Lin. (hana tau kak lin ada belog!)
10. Abang Sapik!
11. Abang Lan ku sayang!
12. Kak Malina
13. Kak Fyza
14. Kak Dayah


saja up. kes kes

nota: kepada semua yang dipilih... SKIP peraturan no.3. saya taknak menyeksa kalian.


7 comments:

aCe+ said...

pa ni.fact suma sama jew..ulang2 jew

Shakina Amirudin said...

lol br nk bagi award ni
;)

nuril.rahim said...

takmo..
aku nak wat full!!
yg ni aku suka..
dapat award beb!!
hahaha

❀aRaBeLLa❀ said...

huhu kena ngetag le pulek..
xpe hanna, aku suke jawab soalan gini..hahahha..tggu malam la i jawab eak..ni ngah kat opis..heheh

hannah joe said...

adam:
xlarat nak pk.
ekeke

mrs.bubu:
haha..adam kasik dlu..
:P


tekumayakun:
rajen plak hang buat full.


sis sela:
haha.oki doki kak sela!
ekceli hana tujukan kat abg lan tu.
pemalas.

❀aRaBeLLa❀ said...

lan tuh?? huh nak membelog punye la payah..kedekod tui nak share citer dia dgn org len...

hannah joe said...

sis sela:
tu yang suh skip no.3 tu.
die pemalas!
ekeke
baca mls..
taip pon mls.