Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, January 8, 2009

mati kutu aku

semalam aku kuar dengan seorang nih.
pergi shupping. (Thanks tolong bayar. muahaha)
lepas tu dia kata mahu treat dinner.
well.. orang nak lanje makan.. aku on jek!
masa dia hantar aku balik...
dia kata nak pinjam broadband aku.
adeh...
aku agak berat hati nak kata ok.
bukan kedekut. tapi aku takbleh lah takdak internet nih.
mati kutu aku!
tapi bila mengenangkan dia perlu buat research...
dan mahu present esok...
aku gagah jugak bagi.
hadoiiiii...
tak tenang hidup semalam weh!
pehni jangan pinjam dah.
ingatkan tadak internet boleh aku tido awal.
xde xde. lagi lambat adala.
hatiku tak tenang!!!


nota: bukan kedekut... tapi sangat susah hati berenggang dengan internet ok. tengok! tekumayakun dah rendu aku. betul kan yunk? hang tak mengaku aku tamo kawan. wek!

3 comments:

nuril.rahim said...

wah..
patut la aku buzz byk kali takde org buzz balik..
ampes..
ku igtkan majuk ngan ku..
haahaha..
selamat hati ku..
kekeke...

**yes aku merindui muuu........wahai emy ku...
lalalalala

aCe+ said...

agree2!..kita sama.xdak teent xble idup

hannah joe said...

tekumayakun:
ko buzz tu tanda ko rindu akula.
hahaha


adam:
tahu xpe!
ekeke