Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, January 8, 2009

tired but fun!

hari ini aku pergi kelas PAD170, with Zara.
then dia ajak aku keluar teman member dia buat rambut.
well, aku sangat bosan maka aku pon agree.
dalam pukul 2 suku... kami pergi ramai-ramai.
aku, Zara, Aten, Umi, Ema dan Atip.
dekat luar kampus, skandal si Ema, Arip sudah menunggu.
Boleh bayangkan kami berhimpit ramai-ramai dalam kereta proton saga?
boleh kan sebab proton saga xdelah kecik.
tapi sian kat Umi kena ribakan si Zara.
Nasib baek Zara tu haluih ja orangnya.
Sampai SP, kami drop Atip kat stesen bas sebab dia nak balik Penang.
kami trus ke CS.
Umi pergi kedai buat rambut tu.
kami tinggal dia and pergi makan-makan dulu. lapo seyh.
time tu kawan dorang, Is pulak datang. Perempuan.
dah habis makan, kami ramai-ramai ke karaoke.
Aku, Zara, Aten and Is saja yang melalak.
Ema dengan Arip pergi jalan-jalan.
Memang enjoy habis tadi.
Kami memula bayar untuk sepuluh lagu saja.
lepas dah nampak enjoy, kami tambah lagi lima.
seriously, aku boleh ngam dengan dorang.
padahal, aku baru je kenal Is dan Aten tu hari ini.
then sementara nak tunggu Umi habis, kami jalan-jalan shopping.
Brapa kali turun naik semata-mata Zara nak cari baju.
tapi tak jumpa. cerewat budak kicik tu.
then lepas Umi siap rambut, kami lepak kat McD.
Zara pulak date dengan si Reza-players tu. haha.OPs!
Arip takde hantar kawan dia and maybe akan amik kami lambat.
last-last, Reza volunteer hantar kami balik.
Kali ni kereta Satria pulak. Haih!
masih berhimpit lima orang di belakang dan Ema pulak jadi mangsa.
Is duduk atas riba dia. yelah...masa datang dia relax duk depan.
aku baru sampai lah ni.
penat penat. nak tido.


nota: enjoy sesangat hari ini. thanks Zara, Aten, Ema, Umi dan Is. Korang memang gila dan bengong dan jugak... SENGAL!

2 comments:

aCe+ said...

pasni ble r kita g karoke skali.

hannah joe said...

adam:
bleh!
no hal!
g reramai nnt tau.
:P