Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, May 10, 2013

nonstop overtime

Assalamualaikum w.b.t...

dengan ini aku menisytiharkan bahawa aku dah start cuti sampailah habis cuti bersalin nanti. weeee! happy nya dapat berada di utara.

aku start cuti 9hb... sementara nak sampai 8hb tu... sempat jugak aku buat overtime sampai 24jam nonstop. 

yeah... i am 37weeks pregnant and manage to work 24 hours non stop for 7 days. kawan-kawan aku semua bising kata nanti terberanak plak sebab penat sangat. tapi alhamdulillah... aku masih mampu nak buat overtime direct. semua gara-gara ada rate public holiday on 1st may haritu lah. rugi lah kan kalau nak claim time off. rugi banyakkk. so aku decide untuk claim duit. takmau claim time off. tu yang kena buat direct. baru dapat 600 ke atas walaupun sekadar 7 hari. 

terima kasih anak ummi sebab tak meragam langsung sepanjang ummi kerja direct haritu. behave baik betul. cuma sekali sekala dia mengeras. tapi biasalah tu perut mengeras time nak tunggu hari ni kan. heee.

bye johor... jumpak lagi hujung bulan 8. kalau dapat surat pindah in between tu... tak jumpak dah. tamau pi dah pun. huuuu



No comments: