Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, March 28, 2013

sweet 24th

Assalamualaikum w.b.t...

20hb Mac lepas umur dah bertambah setahun. dah menjadi 24 tahun. sekejap ja dah jadi 24. masa 23 rasa muda lagi. 24 dah terasa tua dah. like seriously baru terasa berumoq. selama ni tak pon. bahahaha.

Alhamdulillah... ALLAH SWT masih memberikan kesempatan untuk aku bernafas kat dunia ni. memberikan aku peluang untuk aku lebih mengenali-NYA, memohon ampun kepada-NYA dan mendekatkan diri kepada-NYA. insyaALLAH. aku akan cuba dengan lebih baik.

aku bahagia sebab dalam umoq 24tahun ni aku dah jadi seorang isteri dan bakal menjadi seorang ibu. walaupun bagi aku agak lambat 24tahun baru nak jadi ibu. cakaplah kuno ka apa. tapi dari dulu aku kalau boleh nak ada anak awal. hahaha. tapi apakan daya, qada' dan qadar mengatakan aku bakal jadi ibu bila dah 24tahun. insyaALLAH. tak sabaq dah ni.

yang tak bestnya.. on my birthday tu... aku kena kursus tiga hari. hat 20mac tu hari last aku kursus. sangat tak best menyambut dengan punggung kematu duk dalam bilik latihan tu seharian. nasib baik hari last tu habih awal. Atok pun tak ada on my birthday tu...

tapi...malam tu dia wish through phone siap nyanyi lagi diiringi petikan gitar dan kawan-kawan kat belakang jadi tukang wish jugak. oh terharu sat. sebab time tu aku dah nak lena. sungguh aku lupa birthday aku sebab kursus punya pasal. kalau duk blok wanita memang lah hari-hari aku tengok tarikh sebab nak tulis buku kejadian kan. tapi time kursus aku lupa teruih pasal tarikh. dia bersungguh-sungguh call malam tu walaupun aku kata aku nak tidoq awal. terima kasih sayang. walaupun awak duk jauh... tak pernah failed nak buat saya tersenyum sorang-sorang sebelum tidoq.

dan beberapa hari lepaih tu baru dia datang celebrate birthday aku. aku tak bagi datang... bersungguh nak datang jugak. last-last train lambat masa balik tu dan buat dia sampai seri iskandar pagi-pagi buta isnin tu. kesian. dahlah pukul 8 ada kelas.

thank you sayang datang celebrate my birthday. tau la kamu suka sangat kalau orang dah baya umoq kamu. takpa-takpa.. tunggu bulan 9 awak tua balik. hahaha


No comments: