Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, January 24, 2013

Salam Maulidur Rasul.

Assalamualaikum w.b.t...

salam maulidur Rasul to all Muslims around the world. may Allah grant us the chance to follow our beloved Prophet S.A.W wholeheartedly. semoga kita dapat menghayati perjuangan  dan teladan Rasulullah s.a.w. semoga kita lebih mencintai Rasulullah s.a.w. InsyaALLAH...


***

24 Januari 2013 ni genaplah 11bulan buat kami suami isteri. cepat ja masa berlalu dan nak cecah setahun. maybe sebab duk jeuh sebab tu terasa cepat sangat masa berlalu. yola. nak countdown bila boleh jumpak pulak. hahahaha. 

Atok on the way ke JB dengan family. family in law aku pun join sekali nak mai Johor. depa kata nak jalan-jalan. tapi yang tak bestnya aku tak dapat cuti. pagi sabtu baru habis kerja. pagi sabtu tu jugak family in law aku nak gerak balik kedah. tinggal Atok sampai hari Isnin. wuwuwu. mama mertua aku tak dapat cuti ahad tu. aku nak cuti tapi apakan daya senior dah cuti dulu. T_T

tak sabaq nak jumpak depa. rindu gila sebulan tak jumpak. mama dan abah mertua aku nak datang sangat sebab kes aku masuk hospital haritu lah. depa nak melawat menantu depa ni. tapi aku pulak kena kerja. dapat jumpak time aku rehat malam dengan petang ja la. tu pun aku tak masuk OT paksa. kalau tak memang tak jumpak langsung. peduli pa aku. paksa tak paksa... keluarga kena utamakan. tambah-tambah hat jarang jumpak macam aku ni. yang dekat-dekat tu gagah ni nak mengalah. haih. 

buat suamiku... 
happy 11monthsary~!! semoga hubungan kita ni berkekalan hingga ke syurga. saya akan cuba sedaya upaya untuk menjadi isteri yang terbaik buat awak. InsyaALLAH... terima kasih atas bimbingan awak selama ni. I love you till Jannah, Husband! 




late night mode. 

No comments: